REGULAMIN JESIENNYCH ZAWODÓW KARABINOWYCH

  1. Organizator:

Klub Strzelectwa Sportowego „VIS” w Zamościu

 

  1. Cel zawodów:

– Popularyzacja strzelectwa sportowego

– Wyłonienie najlepszych strzelców

– Obecny obserwator (do zaliczenia startów na licencję 2026

 

  1. Termin i miejsce zawodów:

19 października 2025 r. godz. 9.00 Zamość  Strzelnica ”Hubale”

 

  1. Uczestnictwo w zawodach:

– członkowie klubów posiadający licencje strzeleckie lub patent strzelecki.

– warunkiem uczestnictwa jest uiszczenie startowego w wys. 40 zł za każdą konkurencję

-dopuszcza się osoby funkcyjne do udziału w zawodach.

Opłata startowa przeznaczona jest na rozwój działalności Klubu oraz koszty organizacji zawodów.

 

  1. Konkurencje:

– Kcz – 20 std, kaliber do 8mm odległość 100 m broń z przyrządami mechanicznymi, do tarcz Ts-2, (strzały próbne czasie 5 min + 2 serie 10 strzałowe  w czasie 20 minut), dopuszcza się użycie pasa,

– Kcz-20 open kaliber do 8mm odległość 100 m do tarcz Ts-2. broń z przyrządami optycznymi, (strzały próbne czasie 5 min + 2 serie 10 strzałowe  w czasie 20 minut)

– karabin mini-snajper – 50 , karabin bocznego zapłonu 22LR z optyką,

(strzały próbne w czasie 5 min oraz 20 strzałów ocenianych w czasie 20 min, po jednym strzale do tarcz).

– karabin mini-snajper – 100 m, karabin bocznego zapłonu 22LR z optyką

(strzały próbne w czasie 5 min oraz 20 strzałów ocenianych w czasie 20min,

 

6. Broń i amunicja własne.

Zabrania się używania amunicji typu Magnum. Konkurencje, w tym broń i wyposażenie zawodników (wymiary broni, opór języka spust., obuwie itd.), zgodne z przepisami PZSS oraz niniejszym regulaminem.

 

  1. Nagrody i wyróżnienia.

Klasyfikacja łączna Kcz-20open+Kcz 20std – w przypadku równej ilości punktów decyduje Kcz-20 std

(minisnajper100+minisnajper50) – w przypadku równej ilości punktów decyduje mini-snajper 100

– za zdobycie miejsc w poszczególnych konkurencjach

1 miejsce – puchary, dyplomy, nagrody

– za zdobycie miejsc 2 – 6 dyplomy ,upominki

– warunkiem odbioru nagród i upominków  jest uczestnictwo w ceremonii zakończenia zawodów.

 

  1. Sprawy organizacyjne.

Zapisy na listy startowe w poszczególnych zmianach i wpłata startowego bezpośrednio przed rozpoczęciem zawodów.  Informujemy że Klub posiada terminal płatniczy opłaty startowe i inne opłaty (składki), można dokonać na każdych zawodach.

Organizator zastrzega sobie prawo do interpretacji regulaminu i zmian.

 

UWAGA!

Ostatnia zmiana rozpocznie się o godz. 13.00.                

                                                                                                    Organizatorzy