REGULAMIN ZAWODÓW
ZAWODY KARABINOWE K.S.S. „VIS”
1. Organizator:
Klub Strzelectwa Sportowego „VIS” w Zamościu
2. Cel zawodów:
– Popularyzacja strzelectwa sportowego
– Wyłonienie najlepszych strzelców
– Obecny obserwator (do zaliczenia startów na licencję 2025)
3. Termin i miejsce zawodów:
19 maja 2024 r. godz. 9.00 Zamość Strzelnica ”Hubale” – Kcz-20 std, Kcz-20 open, karabin mini-snajper open 50, karabin mini-snajper open 100.
4. Uczestnictwo w zawodach:
– członkowie klubów posiadający licencje strzeleckie lub patent strzelecki
– warunkiem uczestnictwa jest uiszczenie startowego w wys. 40 zł za każdą konkurencję
– dopuszcza się osoby funkcyjne do udziału w zawodach
Opłata startowa przeznaczona jest na rozwój działalności Klubu oraz koszty organizacji zawodów.
5. Konkurencje:
– Kcz–20 std, kaliber do 8mm, odległość 100m, broń z przyrządami mechanicznymi, do tarcz Ts-2, (strzały próbne czasie 5 min + 2 serie 10 strzałowe w czasie 20 minut),
– Kcz-20 open, odległość 100 m do tarcz Ts-2, broń z przyrządami optycznymi, (strzały próbne czasie 5 min + 2 serie 10 strzałowe w czasie 20 minut),
– karabin mini-snajper 50, karabin bocznego zapłonu 22LR z optyką,
(strzały próbne w czasie 5 min oraz 20 strzałów ocenianych w czasie 20 min, po jednym strzale do tarcz).
– karabin mini-snajper–100 m, karabin bocznego zapłonu 22LR z optyką
(strzały próbne w czasie 5 min oraz 20 strzałów ocenianych w czasie 20min).
Zabrania się używania hamulców wylotowych i używania amunicji Magnum.
6. Broń i amunicja własne.Zabrania się używania amunicji typu Magnum. Konkurencje, w tym broń i wyposażenie zawodników (wymiary broni, opór języka spust., obuwie itd.), zgodne z przepisami PZSS oraz niniejszym regulaminem.
7. Nagrody i wyróżnienia.
Klasyfikacja łączna
Kcz-20open+Kcz 20std – w przypadku równej ilości punktów decyduje wyższy wynik Kcz-20 std,
Mini snajper 100 + mini snajper 50 – w przypadku równej ilości punktów decyduje wyższy wynik mini-snajper 100.
– za zdobycie miejsc w poszczególnych konkurencjach łączonych
1 – 3 – puchary, dyplomy, nagrody,
– za zdobycie miejsc 4 – 6 dyplomy, upominki,
– warunkiem odbioru nagród i upominków jest uczestnictwo w ceremonii zakończenia zawodów.
8. Sprawy organizacyjne.
Zapisy na listy startowe w poszczególnych zmianach i wpłata startowego bezpośrednio przed rozpoczęciem zawodów. Informujemy, że Klub posiada terminal płatniczy opłaty startowe i inne opłaty (składki), można dokonać na każdych zawodach.
Organizator zastrzega sobie prawo do interpretacji regulaminu i zmian.
UWAGA!
Ostatnia zmiana rozpocznie się o godz. 13.00.
Organizatorzy