REGULAMIN MIĘDZYKLUBOWYCH OTWARTYCH ZAWODÓW STRZELECKICH 3Gun – Liga „Front Wschodni”
1. Organizatorzy
- Centrum Szkoleń Strzeleckich „FENIKS”
- Klub Strzelectwa Sportowego „VIS”
2. Cel zawodów
- Popularyzacja strzelectwa sportowego,
- Umożliwienie sportowej rywalizacji,
- Integracja środowisk strzeleckich,
- Zaliczenie zawodów na przedłużenie licencji w 2016r. – obserwator LZSS.
3. Termin i miejsce zawodów
Chełm Kumowa Dolina – strzelnica krótkodystansowa godz. 10.00 w dniu 14 lutego 2016r.
Wjazd jak na Strzelnicę Myśliwską, przed bramą wjazdową skręcić w lewo.
4. Uczestnictwo w zawodach
- Członkowie klubów posiadający licencje, lub patenty strzeleckie,
- Osoby przeszkolone z zakresu przepisów bezpieczeństwa oraz posługiwania się bronią,
- Dopuszcza się do udziału w zawodach osoby funkcyjne.
Warunkiem uczestnictwa jest uiszczenie startowego w wysokości:
– 50 zł. za konkurencję (broń własna),
– 120 zł. za konkurencję (broń i amunicja organizatora).
Opłata startowa przeznaczona jest na rozwój działalności Klubu oraz pokrycie kosztów organizacji zawodów.
5. Konkurencje
– Minimalna ilość strzałów 75 (pistolet – 30, karabin – 30, strzelba – 15 amunicja śrutowa),
– Konkurencja strzelana z broni typu:
- pistoletu centralnego zapłonu kal. 9mm;
- karabinu centralnego, dozwolone przyrządy celownicze optyczne bez powiększenia;
- strzelba gładkolufowa – powtarzalna,
– Broń własna lub udostępniona przez organizatora – GLOCK 17, AK, MOSSBERG,
– Wymagania sprzętowe: po 2 magazynki (do pistoletu i karabinu), kabura na broń i ładownica na magazynki,
– Cele papierowe i metalowe.
Zawodnicy muszą posiadać okulary ochronne.
Widzowie muszą posiadać okulary ochronne, w przeciwnym razie muszą znajdować się w strefie bezpiecznej – 25 m od celów metalowych.
Zabrania się używania amunicji typu Magnum. Konkurencje zgodne z regulaminem ISSF i PZSS – strzelania powszechne oraz niniejszym regulaminem.
6. Klasyfikacja
Zawody przeprowadzone zostaną wg. formuły „Open”, klasyfikacja indywidualna.
7. Nagrody i wyróżnienia
Za zajęcie miejsc 1 – 3 puchary i dyplomy, za zajęcie miejsc 4-8 – dyplomy.
8. Sprawy organizacyjne
Zgłoszenia adres internetowy: vis.zamosc@gmail.com do dnia 13.02.2016r. lub w dniu zawodów.
Zawodnicy nie zgłoszeni mogą być niedopuszczeni do zawodów.
Organizator zastrzega sobie prawo do interpretacji regulaminu i zmian.
Organizatorzy.